miercuri, 6 mai 2009

Copilul Ce Se Uita In Oglinda


E nopate pe strazi intunecate din mintea umana mai umbla doar Moartea, Frica, Tristetea, Ura si Disperarea, dar totusi e si un copil unul mic cu o bomboana mare rosie pe un bat mic negru......e Eu.
Eu e mic incolor si are niste ochi mari, el merge trist, regulat pe strada parca ar juca sotron si se uita mereu in urma....Un ras sinistru se aude...." stirile" isi spune Eu.
Intr-un final Eu ajunge acasa........."ce bine e" dar iin clipa urmatoare Eu vede mii de oglinzi pe pereti Urla " Nuuuuuuuuuu" dar acesta se pierde in peretii lipsiti deferestre.........Apoi ridica ochii si zice cu inocenta unui copil pierdut intr-o minte de adult:
-Buna
-Buna, ii raspunse oglinda imediat
-Ce ma9i faci?
-Ce mai fac? ii spune oglinda batjocoritor
-Mie dor de tine
-Mie dor de mine, rapunde oglinda cu ochii copilului in lacrimi.
-Cine esti?
-Cine sunt? rapunde oglinda batjocoritor
-Eu simt k ma risipesc printre norii de iluzii spulberate
-Si eu apuca oglinda sa repete trista, disparand
Eu reespira, " Pa"

2 comentarii:

  1. Postarea asta e mai dragutza. :) Apropo. Bun venit pe aici. Mul succes si.. La mai multe postari. Si mai lungi! :"> :)

    RăspundețiȘtergere
  2. daca vrei intra si la mine pe blog

    RăspundețiȘtergere